  • Data: 2005-09-27 14:46:25
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 21:02:25 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > ja mysle ze te utrudnienie wynika z fakltu ze sie jezdzi na uczelnie 2 razy
    > w tygodniu :)
    > jestem pewien ze nie bylo by problmeu gdyby sie w trakcie tygodnia wybral.

    Być może masz rację. Problem polega jednak na tym, że większość studentów
    zaocznych w trakcie tygodnia pracuje.
    Dodatkowo problem tkwi w regulaminie/procedurach uczelni. W poprzedniej
    uczelni wystarczyło zostawić na portierni legitymację, dostawało się wtedy
    klucz do pracowni i można tam było siedzieć do godz. 20. Obecnie o czymś
    takim mogę tylko pomarzyć. Jeśli uda nam się z kolegami siedzieć w pracowni
    poza godzinami zajęć, to tylko dlatego, że jakiś wykładowca się nad nami
    ulitował i nas wpuścił (chociaż wcale nie musiał).

    Maciej Olędzki