    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Tue, 27 Sep 2005 13:20:33 +0200
    <dh49gi$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh4ej0$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <FypZe.4217$w74.3090@trndny05> <dh60ek$reh$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6ae9$g0t$2@opal.futuro.pl> <dh6bqk$a1b$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6dhs$h83$1@opal.futuro.pl> <dh6j6j$7sg$1@inews.gazeta.pl>
    <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> <dh8dmd$8uv$1@inews.gazeta.pl>
    <K%RZe.8973$L15.6713@trndny01> <dh8vuk$gu0$1@inews.gazeta.pl>
    <eNTZe.9024$L15.6540@trndny01> <dh92tg$121$1@inews.gazeta.pl>
    <YVUZe.9312$L15.2693@trndny01> <dh97pv$m5p$1@inews.gazeta.pl>
    <lx0_e.13141$gi4.193@trndny04>

    > O zlodziejstwie Adobe zadecydowal jakis bialy kolnierzyk, a nie
    > programista.

    debil

    > Jezdzi jak rakieta! Teraz sprobuj dla porownania odpalic na 486 XP. :-P

    gowno prawda, linux z najnowszym kde jak sie odpali to pewnie sie zawiesi po
    chwili.
    i tyle wart twoja teroia co do wymagania sytemu

    > Ale te strony nie maja zadnego wplywu na to, co konsument ma do wyboru
    > stojac przed polka sklepowa. O tym nie decyduja programisci!

    te strony daja mozliwosc wyboru programistom narzedzi a co z atym idzie
    umoliwiaja wybor
    platformy na ktora chca pisac, ONI w zdecydowanej wiekszosci wybieraja
    windowsa,
    czesto korzystaja z oprogramowania firmy Borland ktora glownie pisze
    kompilatory pod windowsa(co o tej fimrmie sadzisz?zlodzieje? zarobili w
    osttanim roku 100 mln $, slreca co?)
    i wlasnei ich narzedzia czesto sa wybierane.
    Jak widzisz nie bil decyduje o przetrwaniu windowsa a programisci ktorych to
    oprogramowanie na codzien uzywamy,
    przestana pisac na pod ten system, windows przejdzie do historii.

    P.