    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Tue, 27 Sep 2005 13:16:06 +0200
    <dh49gi$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh4ej0$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <FypZe.4217$w74.3090@trndny05> <dh60ek$reh$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6ae9$g0t$2@opal.futuro.pl> <dh6bqk$a1b$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6dhs$h83$1@opal.futuro.pl> <dh6j6j$7sg$1@inews.gazeta.pl>
    <dh7889$tbn$1@opal.futuro.pl> <dh8d7l$6gk$1@inews.gazeta.pl>
    <I5SZe.8976$L15.2788@trndny01> <dh8vdj$eih$1@inews.gazeta.pl>
    <J0UZe.9027$L15.8280@trndny01> <dh93ko$49o$1@inews.gazeta.pl>
    <5HUZe.9118$L15.8714@trndny01> <dh966u$fe0$1@inews.gazeta.pl>
    <eb0_e.1215$j_3.413@trndny07>

    > I dobrze dla *kryminalisty* Gatesa. Niech sobie ma Windows na wlasny
    > uzytek. My, konsumenci, chcemy wolnej konkurencji juz przy polce
    > sklepowej.

    www.promise.pl to jest sklep promowowany przez microsoft polska, i glowny
    zreszta internetowy sprzedawaca
    oprogramowania tej formy, obok windowsa znajdziesz tam linuks suse. Jak to
    skomentujesz?

    > Nonsens. Przede wszystkim w open source kazdy kazdemu patrzy ma rece. Nie
    > ma mozliwosci podkladania swini w postaci tylnych drzwi w Windows dla CIA,
    > NSA i co tylko. Inaczej jest w proprietary, gdzie Gates nie musi tlumaczyc
    > sie z niczego.

    jestes zalosny, co ty myslisz zbucu e ktos napisze oprograowanie i wystawi
    zrodla zebys mogl sam sobie skompilowac?
    Ukrasc.
    pokaz mi zrodla, macos, pokaz mi zrodla Lotus-a pokaz mi zrodla gier
    komercyjnych firm innych innych nioz microsoft
    (daruj sobie quake), pokaz zrodla GTA Vice City i uzasadnij czemu oni nie sa
    zlodziejami, badytami tylko Bill

    > Niech sobie decyduje nawet kiedy pojdzie do ubikacji. Niech nie decyduje
    > za konsumenta ktory OS ma konsument do wyboru przy polce sklepowej. A
    > raczej ktorego nie bedzie mial do wyboru, czyli konkurencji.

    no to pluj k. na wlasciciela skepu bo to on dobiera towar ktory hcce
    sprzedawaac

    > Matko Boska! Allahu! Narobisz Gatesowi klopotu! :-P
    >
    > Do tego czasu naucz sie angielskiego i kliknij 5 razy w sieci.

    jebie mnie co tacy psychole jak ty wypisuja na stronach, pytam sie konretnie
    o dodw materialny,
    nie wiem czy wiesz ale siec rejestruje to co przez nia przechodzi i
    zarejstrowala by gdyby
    niepozadane informacje by wyplywaly z syetemu, o taki dowod mi chodzi, nie
    o pierdolenei
    bym poklikal poczytal, ja sie ciebie pytam, masz dowod materialny? przeslij
    mi i ja zglsoze przestepstwo.

    > To w koncu sprzedal wadliwy produkt czy nie?

    linux tez wprowadza uaktualnieniea on-line, coraz wiecej firm to robi,
    oznacza to ze sprzedaja produkt wadliwy?
    Napisales kiedys bucu choc jeden program? Pochwal sie.

    > Polski prokurator to niech zajmuje sie kradzieza PZU.

    a wiec nie ma, i taka z toba rozmowa, g wart dupa jestes i tyle
    Nawet nie masz na tyle honoru by sie podpisac nazwiskiem

    P.