  • Data: 2004-02-06 22:41:40
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: "Daniel Wieszczycki" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 06 Feb 2004 17:23:13 +0100, bd wrote:

    > niesamowite. kolejna nawiedzona feministka aktywistka?:)

    Hmmm, żyję z tą "feministką" od ponad 5 lat pod jednym dachem i nie
    zauważyłem żadnych aktywistycznych zachowań. :) Swoją drogą nie
    wysiliłeś się z wymyślaniem kontrargumentu... Jeżeli ktoś zadaje
    pytanie na grupie, to warto jest się wypowiedzieć merytorycznie, a nie
    zbyć go głupim gadaniem. Coś co tobie może wydawać się błahostką,
    dla innej osoby może być poważnym problemem i nie powinno się z góry
    go lekceważyć.
    Dlatego właśnie wypowiadam się tutaj tylko od czasu do czasu, kiedy
    rzeczywiście mam coś do powiedzenia i mam czas przeanalizować przepisy
    w wystarczającym stopniu. Ty jak widzę do tej pory też tak
    działałeś. Czyżby temat konfliktu damsko-męskiego aż tak cie
    emocjonował? :)

    Pozdrawiam,
    DW