  • Data: 2004-02-07 01:25:25
    Temat: Re: NIESMACZNE ŻARTY MĘSKO SZOWINISTYCZNE
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ol" <d...@o...pl> niebacznie popelnil
    news:5bdd.00000a9a.40221c10@newsgate.onet.pl:

    > Jakim artykułem można postraszyć "twórcę" niesmacznych zartów
    > szowinistyczno męskich
    Nożyczki - z art. krawieckich
    skalpel - z art. medycznych
    kłódka samozatrzaskowa - z art. metalowych
    (tu konieczny opis werbalny zemsty pewnej Zośki
    za niewybredne żarty z użyciem alkoholu i golarki)

    Ja bym się wystraszył, chociaż będąc ojcem trójki
    nie poważyłbym się o tytuł reproduktora.

    A poważnie: na chama działa tylko argumentacja
    którą sam rozumie, w ilości przeważającej jego
    zdolności chamskie

    --
    pozdro
    poreba