  • Data: 2003-07-16 21:02:49
    Temat: Re: NAPAD NA POCZCIE !
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | A straznik zeznawal i twierdzi, ze do jego obowiazku nalezy siedzenie na
    | zapleczu i pilnowaniu, by nikt obcy tam nie wlazl bo tam trzyma poczta
    | kase

    Potwierdzam, że strażnik miał rację. Teoretycznie powinien za swoje
    zachowanie zostać ukarany dyscyplinarnie. Zgodnie z instrukcją ma strzec
    mienia poczty. Może ewentualnie interweniować, o ile nie zakłóca to jego
    służby, a więc w praktyce to na terenie Urzędu Pocztowego. To równie dobrze
    mogła być prowokacja. On pobiegł za dresem a trzech innych mogło w tym
    czasie obrobić Urząd.

    | Poczta oczywiscie do niczego sie nie poczuwa

    No cóż, trudno będzie znaleźć podstawę do poczuwania się. Strażnik odzyskał
    600 zł. Pewnie stało się tak, że napastnik widząc, że strażnik go może
    jednak dogonić odrzucił od siebie pieniądze. Strażnik zatrzymał się, by je
    zabrać i napastnik uciekł. Zresztą być może strażnik stracił zainteresowanie
    pościgiem, myśląc, że to cała kasa. W rzeczywistości napastnik był sprytny i
    odrzucił tylko część kasy. Ja winy poczty czy strażnika tu dopatrzyć się nie
    potrafię. Równie dobrze mogli dziewczynę napaść w sklepie, czy na przystanku
    autobusowym. I co wtedy?

    | Policja prawdopodobnie za miesiac umorzy sprawe

    Teraz, to może potraktować zapiskowo i po 5-ciu dniach poprzestać na
    zapisku.

    | Kasy nie mamy ((((:

    Przykre. Nie potrafię nic sensownego poradzić poza zebraniem brakujących 900
    zł.