  • Data: 2003-07-18 15:35:29
    Temat: Re: NAPAD NA POCZCIE !
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    >A najlepiej to nie wychodzic z domu albo wynajac ochrone...
    >
    >%$%^^ m..... jak czytam takie porady to mnie skreca...
    >Ofiara winna, bo dala sie obrabowac....
    A mnie wnerwia, jak ktoś kompletnie nie rozumie, o czym się pisze i
    filozofuje.
    Tu nie chodzi o moralny problem winy i kary, tylko o realny problem
    niestania się ofiarą.
    Ale oczywiście dla takich, jak ty, lepsze jest użalanie się zamiast
    zrobienia czegoś, żeby nie stać się ofiarą.
    Czy naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy zachowaniami ryzykownymi a
    odrobiną ostrożności.
    Więc teraz plik gotówki, jedź na pocztę pielgrzymować płacić rachunki,
    zostaw jeszcze samochód z otwartymi drzwiami i kluczykami w stacyjce i
    gdy przy kolejnej próbie wreszczie ci coś ukradną, to przyjdź jeszcze
    raz na grupę z tekstem w stylu:
    "JAKI JA BIEDNY!!! BUUU!!!"