  • Data: 2009-12-16 21:53:08
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem co to za masakra. Do policji wstąpił pewnie w wieku 19 - 20 lat.
    > Przepracował niezbędne minimum, gdyż dłużej nie dał rady - jest psychicznym
    > wrakiem człowieka. Pracował świątek piątek i niedziela, codziennie kładąc na
    > szali swoje życie. Pobiera pewnie jakieś 1200 - 1500 złotych emerytury,
    > czyli niewiele więcej jak przypada na czeczenia który wystepując w markowej
    > odzieży przed kamerą potrafi jedynie narzekać na warunki samemu nie robiąc
    > nic i nieco mniej jak wynosi koszt utrzymania przestępcy w więzieniu. To
    > faktycznie powinien być skandal.

    buahahaha.

    A prywatny przedsiebiorca? Kowalski prowadzacy DG ? To on pracuje od 7-15 od
    poniedzialku do piatku. Po godzinach pracy ma
    wszystkich w dupie (zwlaszcza klientow), wylacza komorke i nic nie robi ?

    Juz to widze jak ten pies sie przepracowal. A 1500 zlotych emerytury przez kolejne 45
    lat to daje teraz bez waloryzacji kwote
    810.000 zlotych. I kto za to zaplaci ? Jak cale zycie trwa 80 to pracowac sie powinno
    40 a nie 15!

    Jak do tego doda sie, ze przyrost naturalny mamy ujemny, ze wyciagajacych reke po
    emerytury, renty, zasilki jest oraz wiecej a
    pracujacych coraz mniej. jak sie dolozy do tego fakt, ze niebawem wiecej osob bedzie
    konczyc kariere zawodowa niz zaczynac to ja juz
    widze ten system za 30 lat. Pieprznie wszystko.

    Icek