  • Data: 2020-08-14 16:50:31
    Temat: Re: Możliwość przepadku mieszkania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "universis" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2020 12:28:42 UTC+1 użytkownik
    J.F.napisał:
> [...]
    [..]
    >Chcielismy się dowiedzieć jeszcze zanim brat podpisał zrzeczenie się
    >w swojej części wkładu. Na nasze pytanie ile ten wkład wynosi nie
    >chcieli odpowiedzieć, i nie odpowiedzieli nawet na to czy ten wkład
    >istnieje. Tak jest do dziś.

    >Ja myślę że tą informację to ja powinnem dostać w trybie normalnym,
    >bez żadnej partyzantki, ale to chyba nie w tej Spółdzielni.

    Otoz to - jak widac.

    >Trzeba więc jakimś sposobem i w tym celu piszę o jakąś pomoc na
    >newsy.
    >Ostatnio przyszedł mi do głowy pomysł żeby napisać jakiegoś banku -
    >za tamtych czasów nie było ich za wiele - i dowiedzieć się najpierw
    >czy w danym banku Spółdzielnia miała konto, a w następnym etapie czy
    >rodzice wpłacili wkład.

    IMO - zapomnij.
    Bank powie, ze tak starych danych nie ma, a raczej powie, ze konto
    spoldzielni jest tajemnicą spoldzielni.
    Moze by Ci udostepnili dane konta rodzicow ... ale patrz pkt 1,
    tudziez to, ze dawno zamkniete.

    No i rodzice mogli gotowka wplacic prosto do kasy spoldzielni.

    J.