  • Data: 2020-08-19 21:27:35
    Temat: Re: Możliwość przepadku mieszkania
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-19 o 20:09, universis pisze:
    > W dniu środa, 19 sierpnia 2020 18:22:50 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
    > [..]
    >
    > I tak też planujemy zrobić, dodatkowo ta najbardziej buńczuczna baba niech wystawi
    oświadczenie że wkładu mieszkaniowego nie ma i niech się pod tym podpisze ;-)

    Prypomniało mi się coś, a mianowicie to, że mogą Ci odpowiedzieć czy
    odpisać , że wydruk moga zrobić tylko głównemu lokatorowi. Weż na
    wszelki wypadek ze sobą (albo dołącz do pisma) zaświadczenie o zameldowaniu.
    Załatwiaj sprawy raczej pisemnie i żądaj odpowiedzi na piśmie, a nie
    słuchaj tego co Ci jakaś baba powie.