  • Data: 2020-08-14 10:18:06
    Temat: Re: Możliwość przepadku mieszkania
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2020 12:28:42 UTC+1 użytkownik J.F.napisał:
    [..]
    > Oprocz grzebania w starych papierach moze by jeszcze spytac
    > spoldzielnie ile ten wklad wymagany wynosi, moze kwota o ktorej nie
    > warto myslec.
    [..]
    Chcielismy się dowiedzieć jeszcze zanim brat podpisał zrzeczenie się w swojej części
    wkładu. Na nasze pytanie ile ten wkład wynosi nie chcieli odpowiedzieć, i nie
    odpowiedzieli nawet na to czy ten wkład istnieje. Tak jest do dziś.

    > No i ... dowiedziec sie kiedy prezes na urlopie, pojsc do ksiegowej,
    > moze ona cos tam w teczce ma.

    Ja myślę że tą informację to ja powinnem dostać w trybie normalnym, bez żadnej
    partyzantki, ale to chyba nie w tej Spółdzielni. Trzeba więc jakimś sposobem i w tym
    celu piszę o jakąś pomoc na newsy. Ostatnio przyszedł mi do głowy pomysł żeby napisać
    jakiegoś banku - za
    tamtych czasów nie było ich za wiele - i dowiedzieć się najpierw czy w danym banku
    Spółdzielnia miała konto, a w następnym etapie czy rodzice wpłacili wkład.