  • Data: 2020-08-12 09:30:48
    Temat: Re: Możliwość przepadku mieszkania
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wygląda na to że spółdzielnia mieszkaniowa która w okolicy znana jest z różnych
    matactw teraz chce sięgnąć po moje mieszkanie.
    Chcą ode mnie udowodnienia że moi nieżyjący rodzice którzy wprowadzili się do tego
    mieszkania w roku 1968 - wpłacili wkład mieszkaniowy. Rodziców nie mam od 2001 r. -
    więc nie mam jak zapytać o ten wkład. Oto co przysłała mi Spółdzielnia:
    w związku z otrzymaniem w dniu 08.06.2020 r. oświadczenia Pana (mój brat) o
    zrzeczeniu się części wkładu mieszkaniowego dotyczącego lokalu nr 17 przy ul.
    xxxxxxxxxx w Warszawie na Pana rzecz, zgodnie z art. 15 ustawy o spółdzielniach
    mieszkaniowych, w celu ustanowienia spółdzielczego lokatorskiego prawa powinien Pan
    złożyć pisemne oświadczenie o:
    1/ gotowości zawarcia umowy o ustanowienie spółdzielczego lokatorskiego prawa do ww.
    lokalu mieszkalnego,
    2/ posiadaniu wymaganego wkładu mieszkaniowego związanego z ww. lokalem wraz z prośbą
    o wpisanie na listę członków "Spóldzielni". Powyższe oświadczenie prosimy przesłać w
    oryginale na adres Spółdzielni.

    Od 1968r. do momentu śmierci rodziców 2001 - rodzice nie mieli ze spółdzielnią
    żadnych problemów w kwestii mieszkaniowej i na ten temat i na inne nie było żadnej
    korespondencji - rodzice spokojnie mieszkali i płacili czynsz. Teraz muszę jakoś to
    udowodnić - myślę że jak nic na ten temat nie przychodziło to byli członkami
    spółdzielni. W sprawie mieszkania będę w Warszawie 01-05 września. Może znajdę jakiś
    dokument na ten temat w piwnicy, ale do tego czasu prosiłbym o jakąś pomoc co mam w
    tym kierunku robić.