  • Data: 2002-01-19 16:50:19
    Temat: Re: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: "poreba" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Lech <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a29t11$mo$...@n...tpi.pl...

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:3c47d95d@news.vogel.pl...
    > A jesli jak juz byla mowa ja uzywam telewizora jako czwarta noge u stolu
    ..
    > bo m isie polamala ?? to co mam abonament placic za stol bo umozliwia mi
    > ogladanie telewizji ??
    A tak BTW czy wg teorii prawa (klasyfikacji, doktryny
    czy inaczej) abonament jest PODATKIEM?
    Może jest opłatą za używanie czegoś? Niee
    OTV jest mój, kumu tu płacić? Jest abonamentem
    korzystanie z usług? Niee, Itd..
    Niech no KRRiT wprowadzi kodowanie TVP i nakaże
    dodawanie dekodera do każdego nowosprzedawanego OTV
    a dla tych co już kupili niech im dają na poczcie
    po okazaniu książeczki opłat. Będzie po krzyku.
    Zechcę oglądać ambitną publiczną TV z reklamami
    "to se wezme" i zarejestruję i dynksa do odbioru
    dostanę. Nie chcę oglądać - nie płacę! Chcę oglądać
    prywatną TV - płacę za nią (cyfry paltformy i inne gady)
    lub godzę się na oglądanie w zamian reklam (takie addware)
    Ale to za proste jest.\
    pozdro
    ///
    /poreba