  • Data: 2020-02-24 16:37:46
    Temat: Re: Mocne uderzenie ABW w mafię VAT-owską
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-24 o 15:24, u2 pisze:

    > zawsze ty pełomafiasz będziesz twierdzić, że Grodzki to nie łapówkarz,
    > Sawicka to nie łapówkara, wy tak po prostu macie

    Jak masz jakieś ciekawsze dowody w sprawie Grodzkiego, to dawaj, bo jak
    na razie
    sprawy nie ma i są tylko pomówienia. A Sawicka co? Uniewinniona?

    > dlatego na gwałt szukacie palucha u Lichockiej czy gryzienia u
    > Turczynowicz:)))))))))))

    Sami ich podstawiacie i to wasz problem. W sumie to wasze metody na
    kampanię wyborczą sa bardziej paskudne. Gdzieś ostatnio przemknęła mi w
    sieci dyskusja wśród zwolenników Dudy, że trzeba zarzucać sztab Kidawy
    pytaniami o pedofilię, LGBT, łapówkarstwo, przemoc w rodzinie itp. i
    ktoś zapytał: "A są takie sprawy?"