eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
  • Data: 2017-04-07 10:19:33
    Temat: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:58e784e4$0$34246$b1db1813$a307dbb3@news.astrawe
    b.com...

> [...]
    Dlaczego areszt trwa 3 lata -> o to właśnie trzeba walczyć i publicznie krytykować.
    Dopuki w Polsce prokuratura będzie tak realizowała dochodzenia to ludzie zawsze będą
    się wkr...ć.

    > Nie zawsze tak się da. Jeśli np. oskarżonemu przedstawiono tylko jeden
    > zarzut, albo wszystkie zarzucane czyny pozostają ze sobą w ścisłym
    > związku. Poza tym postępowanie o którym piszesz powoduje konieczność
    > wzywania świadków po kilka razy do sadu i ich przesłuchiwanie na te same
    > praktycznie okoliczności, co stanowi często dla ludzi znaczną uciążliwość.

    To stanowi dużą uciążliwość. Proces winien być tak zaplanowany że świadka
    przesłuchuje sie tylko raz. Sędzia nie jest szeryfem, powinien reagować tylko w
    przypadku gdy trzeba wyjaśnić czy dowody nie są sfałszowane. Reforma sądownictwa jest
    bardzie niż konieczna.