eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK
    Wołomin]
    Date: Fri, 07 Apr 2017 13:43:41 +0200 (CEST)

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    omin-ziobro-krytykuje-decyzje-sadu-ws-piotra-p,nId,2
    379061

> [...]
    > zabezpieczać prawidłowy tok postępowania. Po 3 latach zbierania
    > dowodów jakie realne szanse na mataczenie i usuwanie dowodów ma
    > podejrzany? Jeśli ktoś tego nie rozumie, to jest zwykłym idiotą takim
    > jak Ziobro. Słusznie jak widać oceniono go na egzaminie aplikacyjnym
    > wystawiając mu niedostateczny i słabiutki dostateczny na
    > poprawce. Słusznie tez oceniono go gdy starał się o przyjęcie do
    > prokuratury i odmówiono przyjęcia go do pracy. Teraz próbuje
    > odreagować swoje kompleksy udając szeryfa. Tyle że za każdym razem
    > wyłazi jego populizm, nieuctwo, ignorancja i niekompetencja.

    Jeśli areszt trwa 3 lata to tylko finansowa wielkości przekrętu
    powstrzymuje mnie od automatycznej skłonności do stanięcia po
    stronie "aresztowanego zbyt wiele lat".

    Pamiętam jak w innych krajach przy tego typu "wielkich i
    skomplikowanych" sprawach prokuratura przepychała "ekspresowo"
    oskarżenie (i skazanie) za mniejszy i bardzo prosty do udowodnienia
    fragment z zestawu popełnionych przestępstw. Potem zasadniczy
    skomplikowany zarzut mógł się już "wlec latami".

    --
    A. Filip