  • Data: 2011-04-16 19:52:36
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I wystarczy żeby oberwać donosem, tyle na temat.

    tylko nie załapałem w jakim zakresie? Tego firmanctwa?

    > Ale już "uprzejmie donoszę, że niejaki Tristan nadal prowadzi
    > DG tylko firmę przepisał na [...wpisać...] bo podatków nie
    > chce płacić" to co innego.

    No właśnie, dlatego pytam o takie aspekty i jak na razie Ty jedyny
    zrozumiałeś moje wątpliwości, a stado Wesołych Anonimów popierdziało
    sobie tylko na tematy szkolnictwa i mojej głupoty, bo nie zrozumieli
    wagi zagadnienia.

    jak więc sensownie przeprowadzić taką operację, żeby nie podkładać się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek