  • Data: 2011-04-16 19:58:00
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2011 15:32, GK pisze:
    > Pod własnym nazwiskiem informujesz cały usenet, ergo nieograniczoną liczbę
    > adresatów, w tym konkurencję i inspektorów UKS, którzy też czasem tu bywają, o
    > zamiarze popełnienia przestępstwa firmanctwa (z KKS).

    Czyli co, jeśli byłem już przedsiębiorcą, to nie mogę stać się
    nieprzedsiębiorcą i pracować u kogoś?

    A jeśli sam nie będę brał zleceń u tamtej osoby, tylko przeniosę tam
    osoby, która obecnie wykonują i tak większość zleceń fakturowych?
    (,,pracują'' na U-Z) Czy ja sam wtedy mogę się zająć prowadzeniem
    działalności edukacyjnej jako ,,cywil'' bez zarzutu, że przestając być
    przedsiebiorcą uciekam ow VAT i to karalne?

    > Istnieją legalne sposoby optymalizacji podatkowej. Tak ciężko odłożyć 500 czy
    > 1000 zł i przejść się do profesjonalisty?

    A znasz jakiegoś profesjonalistę? Bo ja nie.

    I tak, 1000zł to dla mnie nie jest pierdnięcie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek