  • Data: 2011-04-15 11:33:38
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2011 13:30, Olgierd pisze:
    > Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:22:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > A na poważnie: jesteś dysponentem firmy, pod którą prowadzisz
    > działalność. Jeśli ktoś inny nazwie się tak samo, jest Twoją sprawą czy
    > będziesz go ścigał czy też nie.
    > Inną sprawą jest wprowadzanie w błąd klientów, aczkolwiek jeśli nie będą
    > oni wprowadzani w błąd to nie widzę problemów.

    No właśnie czy ktoś (np. konkurencja) nie uzna tego za wprowadzanie w
    błąd i nie podkabluje jakiemuś Urzędasowi?

    > Zresztą z tego punktu
    > widzenia też można to łatwo załatwić -- wystarczy zbyć zorganizowaną
    > część przedsiębiorstwa (albo przedsiębiorstwo w całości) i problem z
    > głowy.

    A możesz rozwinąć temat? Bo generalnie ja świadczę usługi + trochę
    handlu, ale magazynu nie mam, bo handel to uzupełnienie do usług. Moje
    przedsiębiorstwo nie ma środków trwałych, nie ma żadnej ewidencji
    wyposażenia. Po prostu fakturuję usługi.

    Klientom się nic nie zmieni, poza napisem na fakturze w części
    nazwiskowej firmy.

    Ktoś może to więc uznać za zmylenie przeciwnika :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek