  • Data: 2011-04-16 10:19:21
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Apr 2011, PesTYcyD wrote:

    > Ty chyba kompletnie nie wiesz o co pytasz. Co ma Adidas do Adidos w twoim
    > przypadku? Chcesz pozwać członka rodziny o czyn nieuczciwej konkurencji?

    On nie chce, ale przypadki kiedy US na takiej podstawie wystawiał
    mandat są znane (są w archiwach grupy .podatki).
    Konkretnie chodziło o "zaniżenie ceny" a nie nadużycie marki,
    więc kategoria drastycznie inna - lecz podstawa prawna właśnie
    z nieuczciwej konkurencji.

    W tym przypadku pewnie chodzi o pytanie "a ile logo Tristana
    jest warte"?
    Nie, nie wiem, wnioski w poście do Olgierda skomentowałem!

    pzdr, Gotfryd