  • Data: 2015-02-14 12:01:28
    Temat: Re: Mieszkanie nowe rezygnacja z zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Feb 2015, Tom wrote:

    > zakładam taki scenariusz:
    > nie wpłacę II raty, po 7 dniach? wyślą mi wezwanie które odbiorę ale nadal
    > nie wpłacę, mija 30 dni i co dalej? deweloper odstępuje od umowy z automatu?

    1. z zastrzeżeniem "do informacji które podałeś" (a już wyszło że
    ścisłe to one nie były - 1. Liwiusz co do "zobowiązującej" a nie
    "zawartej", 2. Marcin [Chocobo] co do stawki odsetek)
    2. to developer jest "pogrywającym" i wcale nie jest zobowiązany
    do odstąpienia.

    Może wziąć Cię za frak i zawlec przed sąd, żebyś się wywiązał z umowy.
    Taki jest właśnie skutek "umowy zobowiązującej w formie aktu notarialnego".
    Jeśli nie będzie miał chętnych na to mieszkanie, to pewnie tak zrobi.
    Kiedy chętni będą, to może za "koszty manipulacyjne" zgodzi się odstąpić,
    bo wtedy "konfliktowy klient" (Ty) będzie nieopłacalny :)

    pzdr, Gotfryd