    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miejsce parkingowe
    Date: Thu, 22 Jul 2004 09:28:50 +0200

    > Tak, na pewno, szczególnie gdy stawia na terenie prywatnym,
    > oznakowanym i ogrodzonym, z zakazem wjazdu dla pojazdów bez uprawnień
    > i oznaczeniem do kogo należy miejsce parkingowe. Pewnie policji
    > powie, że wiezie kobietę do porodu a ja mu to utrudniam i że sam też
    > jest w ciązy, bo zaprzeczenie temu stanowi dyskryminację ze wzgledu
    > na płeć.

    Akurat rozmawiamy o terenie prywatnym lub raczej kawałku takiego terenu bez
    oznakowania.
    To był kawałek parkingu znajdującego się pomiędzy domkami prywatnymi (to się
    chyba nazywają czworaki - jeden przy drugim z kawałkiem placu pomiędzy
    nimi), a bankiem.
    A sprawa dotyczyła mnie samego. Gość jechał za mną. Ja wjechałem na jego
    miejsce parkingowe nie wiedząc o tym, że jest to jego miejsce prywatne. Gość
    zamiast mnię zawołać i wyjaśnić sprawę chciał mi dać nauczkę i celowo
    zastawił wyjazd. Wchodząc do banku obejrzałem się jeszcze i widziałem jak
    wysiada i szyderczo się uśmiecha. Myślałem, że za chwilę odjedzie. Nie
    przyszło mi do głowy co kombinuje. Po wyjściu z banku samochód stał nadal.
    Odczekałem 10-15min. i zadzwoniłem po straż miejską. Gość chyba obserwował
    mnię przez okno, bo jak tylko straż się zjawiła to wyskoczył z domu jak
    poparzony. Zaczął mi wymyślać i tłumaczyć strażnikom, że zatrzymałem się na
    jego prywatnym parkingu, wymachując jakimś "świstkiem". Ja w tym momencie
    poprosiłem go, aby pokazał mi jakiekolwiek oznakowanie. Niestety niczego
    takiego nie było. Zapytałem tylko czy przyjmie mandat od straży czy też mam
    poprosić ich o protokół i będę kierował sprawę do sądu, ponieważ z powodu
    godzinnego spóźnienia z jego powodu straciłem klienta, z którym byłem
    umówiony, a tym samym utraciłem zarobek. Oczywiście był to tylko z mojej
    strony "blef", ale wystarczający, aby klient nie wiedział co powiedzieć.
    Stanął jak zamurowany. Poprosiłem grzecznie , aby odstawił samochód, po czym
    spokojnie odjechałem. Słyszałem jeszcze tylko rozmowy ze strażnikami o
    mandacie, ale ze względu na to, że mi się spieszyło nie czekałem na finał.
    W każdym bądź razie gość dostał wystarczającą nauczkę, ponieważ po miesiącu
    jak ponownie podjechałem do tego banku to w tym miejscu, gdzie poprzednio
    się zatrzymywałem była już wymalowana koperta z numerem rejestracyjnym oraz
    słupek z tabliczką.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl