  • Data: 2006-11-23 13:18:28
    Temat: Re: Miejsca parkingowe tylko dla nas, jest to mozliwe?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4564d6f0$1@news.home.net.pl...
    > zgadza sie, to jest wspolnota mieszkaniowa
    > z tymze ze kiedys teren na ktorym sa obecne miejsca parkingowe
    > stanowil kiedys chodnik, moze zeczywiscie trzeba pobiegac i sie rozeznac
    > w prawie wlasnosci, jednak problem "dzieki" przychodni istnieje
    > owszem rozumiem ze interensanci, chorzy jakos musza gdzies zaparkowac
    > auta
    > ale dlaczego naszym kosztem?

    A jakie są koszty tego, że jakiś chory stawia samochód na ogólnodostępnym
    parkingu koło bloku? Odkażacie teren potem jakimiś środkami?

    Myślę że ponieważ to wspólnota mieszkaniowa to jesteście właścicielami
    tego parkingu. Teraz sobie tylko wśród sąsiadów ustalcie który m2 ziemi
    jest czyj, powbijajcie paliki że teran prywatny, i do każdego kto wtargnie
    na wasz skrawek ziemi strzelajcie.

    BTW - moze ten parking to samowola budowlana SM, jeżeli tam był kiedyś
    chodnik? SM lubią robić co im się podoba bez wymaganych zezwoleń. Może wy
    też parkujecie tam wbrew prawu?
    --
    pozdr
    P.