  • Data: 2006-11-23 14:48:45
    Temat: Re: Miejsca parkingowe tylko dla nas, jest to mozliwe?
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0611231431530.3216@athlon64...

    > Chyba nie znasz pojęcia "współwłasnosć" :]
    > Teren jest *ich*, wspólnie!
    > To czy sobie go podzielą czy nie jest drugorzędne (mogą sobie powbijać
    > paliki i *użytkować* indywidualnie za wzajemną zgodą), ale żaden kawałek
    > ziemi nie stanie się od tego "bardziej czyjś" - nadal będzie wspólny.

    Po prostu wiem jak rozumują mieszkańcy takich wspólnot mieszkaniowych.
    Wybierają sobie miejsce pod blokiem i uznają że to jest właśnie dokładnie
    te 2,371m2 ziemi które mają w akcie notarialnym przypisane do mieszkania.
    A gdyby mieli broń palną to użyliby jej w obronie "swojej" własności.

    > Niemniej z tonu posta wyczytują przekonanie że "przychodni się należy".
    > Daj swój grunt, nikt nie będzie miał pretensji.

    Przychodnia powinna mieć swój parking. O ile została wybudowana niedawno
    na pewno ma w planie zagospodarownia jakieś miejsca parkingowe bo inaczej
    nie dostaliby pozwolenia na budowę. Trzebaby to po prostu sprawdzić.
    Ale dziwi mnie pieniactwo mieszkańców bloków 11 piętrowych. Chociaż
    ponieważ mieszka tam dużo ludzi statystycznie musi się trafić ktoś taki.
    Ciekawe czy jak do sąsiada przyjadą goście na imieniny 4 autami to też nie
    mają prawa tam zaparkować? - bo przecież tam nie mieszkają...

    Nie zdziwię się jak za 10 lat nikt obcy nie zaparkuje pod żadnym blokiem
    gdyż każdy kawałek chodnika pod tymże blokiem będzie miał swojego
    "obrońcę" może nie z bronią palna ale np z gwoździem...

    Jak Kris ma taki silne poczucie własności to powinien kupić sobie dom z
    dużą działką na której zrobiłby sobie parking albo nawet garaż a nie
    mieszkanie w bloku bez wykupionego, jego własnego, miejsca parkingowego.
    No ale wtedy pewnie przeszkadzałby mu dym z grila sąsiada albo szczekanie
    jego psa.

    --
    pozdr
    P.