    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Miasto zmienia nazwę ulicy. Kto za to zapłaci?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 22:15:00 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 27 sierpień 2009 20:23
    (autor PiotRek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h76ive$b9h$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale wg jakiej kolejności? Wybudowania? Bez sensu.

    Ustawienia działek. Analogicznie jak obecnie, ale po kolei, a nie co 2.

    > Mówisz o konkretnej ulicy, a ja - ogólnie.

    Ogólnie się nie da powiedzieć, bo działki czasami się dzieli i powstają
    potem i tak numery 4b, 4c....

    > Ale przecież to właśnie wg Twojej koncepcji nr 348 może być
    > pół miasta dalej.

    No nie, bo będzie kolejno numerowane, więc w 347 będzie zawsze niedaleko
    348.

    > A jak się rypniesz w pierwszej albo w drugiej cyfrze?

    Ale to rzadziej. Przywołując numer z pamięci nie pomylisz raczej 348 ze 148.
    W każdym razie, to, że moje rozwiązanie nie eliminuje błędu A nie jest
    argumentem przeciwko eliminacji błędu B.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)