  • Data: 2009-08-27 23:08:52
    Temat: Re: Miasto zmienia nazwę ulicy. Kto za to zapłaci?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisal:
    > Ha! To to pikuś - nie daj Boże ktoś ma działalność gospodarczą...
    > Wszystko musi przerabiać, włącznie z ewentualnymi pieczątkami (i to na
    > własny koszt).

    W Krakowie przy okazji zmiany '1 Maja' na 'Dunajewskiego'
    banki tam zlokalizowane pozwaly magistrat o odszkodowanie
    i, o ile wiem, wywalczyly bardzo duze kwoty. To bylo na
    poczatku lat dziewiecdziesiatych. Zapal magistratu do zmian
    nazw ulic potem gwaltownie zmalal.

    Magistrat ma prawo zmieniac nazwy, ale poszkodowani maja
    prawo zadac odszkodowan.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek