  • Data: 2007-08-02 09:40:50
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steel" <d...@K...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:f8s7s6$5hr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Trzeba bylo pismo wziac ze soba i od razu zlozyc.

    > a jak nazwiesz (cytat z pierwszego postu w watku): "Po przyjsciu do WKU
    > oswiecono mnie ze moge spodziewac sie na dniach wezwania na ponowne
    > stawienie sie na komisje lekarską potem wyznaczą dla mnie jednostke,
    > poniewaz niestawialem sie na ich wezwanie do WKU przez 4 miesiace"
    >
    > czyli przez 4 miesiace kombinowales...

    Powiedzialem im ze nie mialem czasu bylem zabiegany, bylem tez za granicą, i
    czekalem na odbior dyplomu, do tej pory uczelnia nie zrobila nawet
    tlumaczenia tego dyplomu na j.ang. WKU poinformuje mnie listownie o kolejnym
    stawieniu sie do WKU w celu wyznaczenia gdzie odbedzie sie komisja lekarsa.

    > jak juz to "WKU w ..... "
    >
    > Wez nie rob juz jaj! Jestes po studiach a nie potrafisz napisac prostego
    > podania?

    OK napisze, ale zastanawiam sie jeszcze czy moge poprosic w mojej firmie
    glownego kadrowego o napisanie oswiadczenia w ktorym bedzie napisane ze brak
    pracownika na okres 3 miesieczny spowoduje duze straty dla firmy a przyjecie
    nowego w zastepstwie nie bedzie mozliwe poniewaz okres 3 miesiace jest zbyt
    krotki na wdrozenie nowego pracownika. Są jakieś szanse ?