  • Data: 2007-08-02 08:26:46
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:f8s48t$nj9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A chory na serce za kolkiem to w porzadku ? a jak dostanie ataku serca
    > przy 150km/h to co w porzadku ?. A co z chorymi na ciśnienie ? przeciez
    > jesli maja zbyt duze ciśnienie moga dostać wylewu w czasie jazdy. Osoby
    > które cierpią na zanik miesni mogą w danej chwili niemoc wcisnąć hamulca,
    > przykladow mozna mnozyc wiele.

    Mysle ze ktos kto cierpi na depresje nie moze sie zbytnio denerwować, a
    wojsko czy fala w wojsku mogła by takiego człowieka wykończyć. Wiec czlowiek
    z depresja moze normalnie prowadzic auto, a jak juz mu cos strzeli do glowy
    i bedzie chcial odebrac sobie zycie to napewno nie wiedzie w kogos i nie
    jest zagrozeniem dla ruchu i dla innych, lecz zrobi to sam nierobiac nikomu
    krzywdy.
    To moje osobite zdanie.