  • Data: 2007-08-02 08:57:55
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Czechach i na Litwie juz jest wojo zawodowe. Jak sie uprą z WKU i
    > zaczną przychodzic wezwania to mysle ze bede musial robić kolejny
    > fakultet z nadzieją ze od 2009 lub 2010 bedzie słuzba zawodowa,

    Raczej marne szanse na to... ale kto wie.
    Trza bylo od poczatku nie kombinowac, tylko isc z dyplomem i podaniem o
    przeniesienie do rezerwy...

    > zresztą ostatnio dopada mnie coraz wieksza depresja i chyba czas sie
    > leczyć.

    to raczej nie depresja a kombinatorstwo...
    Czlowiek uczy sie na bledach... najlepiej na swoich, bo cudzych to jakos tak
    dobrze nie przyswaja jak swoich :)

    Wez odbebnij te 6-12 tygodni... jak bedziesz dalej kombinowal to moze sie to
    dla ciebie tylko gorzej skonczyc.
    Ew. mozesz jeszcze wyjechac, ale wtedy do pracy nie masz juz pewnie co
    wracac... a i tak moga cie zwinac do woja jeszcze przez dlugi czas.

    Steel