  • Data: 2007-08-01 21:11:59
    Temat: Re: Miałem gorące spotkanie z WKU - Pomocy!
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ER" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f8q96c$149$1@news.onet.pl...

    > Hej
    > Tak sobie czytam caly ten watek i zastanawia mnie jedno: po jakiego ch*
    > tyle kombinowac? Nie lepiej odwalic ten szlachetny obowiazek i miec swiety
    > spokoj?
    >
    > Jestem lekarzem i jak tylko rozpoczalem staz podyplomowy to mnie wezwano
    > do WKU. Myslalem, ze przeniesienie do rezerwy a tu sie okazalo, ze jednak
    > musze odbyc krotkotrwale przeszkolenie wojskowych sluzb medycznych czy
    > jakos tak. Pojechalem do Lodzi (wtedy jeszcze dzialal WAM) i odbylem cale
    > to szkolenie. Powiem krotko: to byl bardzo mile spedzony czas! Stale
> [...]

    Pewnie bym pojechał odbył tą słuzbe gdyby nie praca, nie chce ryzykowac tym
    ze ktos przyjdzie na moje miejsce i okaze sie lepszy, w moim miescie trudno
    o dobrą i dobrze platna prace, wiem ze przepisy bronią mnie przed
    zwolnieniem z pracy ale po jakims czasie moze sie zdarzyc roznie, moga
    chciec poprzedniego pracownika ktory mnie zastepowal - oczywiscie jest to
    czarny scenariusz - nie chce ryzykowac, a niech sie jeszcze okarze ze bede
    musial zostac dluzej na przeszkoleniu, nie 3 miesiace ale 4 miesiace lub
    wiecej. Mam wziety kredyt samochodowy, place rachunki, wiec to raczej nie
    mozliwe zebym znalazł sie na jakims poligonie.