  • 11. Data: 2006-12-27 00:14:13
    Temat: Re: Mężczyźni vs damskie szatnie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Honved" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    news:emsdcj$jel$1@inews.gazeta.pl...
    > *Robert Tomasik*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Kodeks Wykroczeń art 52 nijak nie podpada. Chyba coś źle rozumiem,
    > wybaczcie lamerowi ]:->

    A 51? Bo ja pisałem o 51, a nie 52. No chyba, ze w tej damskiej ubikacji mamy
    jakieś zgromadzenie :-)

  • 12. Data: 2006-12-27 00:33:29
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-12-27 00:33, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > innym, jak poczciwym zakłóceniem porządku publicznego, czyli 51 kw.
    > Areszt, ograniczenie wolności albo grzywna. W praktyce pewnie mandat.

    A co jeżeli wchodzącym jest ojciec w towarzystwie dwulatki, która
    potrzebuje nagle skorzystać z toalety? Albo, dajmy na to, mąż
    poszukujący pilnie swojej małżonki? Brak szkodliwości społecznej?

    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 13. Data: 2006-12-27 00:33:36
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *Robert Tomasik*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > A 51? Bo ja pisałem o 51, a nie 52. No chyba, ze w tej damskiej
    > ubikacji mamy jakieś zgromadzenie :-)

    a mógłbyś rzucić link do jakiejś oficjalnej wykładni ? bo na sieci
    znajduje cuda-wainki, które same sobie zaprzecz
    --
    ALEX Honved, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
    nekkyousha ]:->ają :/

  • 14. Data: 2006-12-27 00:55:50
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Tiger wrote:

    > A prawo jest dla LUDZI, a nie dla troglodytow.

    No i ?

  • 15. Data: 2006-12-27 08:17:51
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *Przemyslaw Osmanski*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Czy wszystko musi być określone prawnie?
    > Zasady dobrego wychowania i współżycia w społeczeństwie już
    > przestały obowiązywać?

    Aby rozjaśnić. Kiedyś robiłem w ochronie. Siedzimy sobie z kumplem i
    nagle zjawia się pani i ma problem. Problem to fakt że złamała klucz w
    zamku. A pora dość specyficzna bo nowa zmiana właśnie przebiera się do
    pracy. Dlatego pytam pod jaki kodeks podpada coś takiego. I co by
    uspokoić, bardzo chciałem pomóc pani, ale nie zrobiłem tego, bo w
    pierwszej kolejności chronie swoją dupę, a dopiero potem mogę być
    gentlemanem ]:->

  • 16. Data: 2006-12-27 08:57:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Na mój gust, to takie wchodzenie do "nie swojej" toalety jest niczym
    > innym, jak poczciwym zakłóceniem porządku publicznego, czyli 51 kw.

    Przesadzasz. To nie jest żadne wykroczenie.
    Co to ma być "inny wybryk"?

    Wybryk to zachowanie się jakiego wśród konkretnych okoliczności czasu,
    miejsca i otoczenia, ze względu na przyjęte zwyczajowo normy ludzkiego
    współżycia nie należało się spodziewać, które zatem wywołuje
    *powszechne* negatywne oceny społeczne i uczucia odrazy, gniewu, oburzenia.
    Wybryk charakteryzuje więc *ostra sprzeczność* z powszechnie
    akceptowanymi normami zachowania się.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 17. Data: 2006-12-27 09:02:11
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > No i ?

    No i troglodyci potrzebuja przepisow, zeby (ewentualnie) stosowac sie do
    norm, ktore jasno wytyczaja zasady dobrego wychowania. Dlatego nie oczekuj,
    ze znajdziesz w przepisach prawa zakazy puszczania bakow w operze, czy
    dlubania w nosie i konsumpcji ekstraktow tej czynnosci podczas wigilii.
    Takowoz i wchodzenia do damskich szatni zapewne prawo w sposob jednoznaczny
    nie zakazuje. Mozna oczywiscie mowic o naruszeniu przepisow porzadkowych
    (mandat, tak jak przy przeskakiwaniu przez bramki w metrze) albo o szkodach
    moralnych (powodztwa cywilne ze strony kobiet, ktore zapewne na dlugo
    zapamietaja wywalony ozor marszczyjaszczura wdzierajacego sie do ich
    szatni)... Ale lepiej reguluja to wspomniane zasady dobrego wychowania, zas
    kara powinna byc moim zdaniem publiczna chlosta na gole posladki. W praktyce
    bedzie nia pewnie lincz albo przynajmniej mocne obicie pyska. Czy takie
    rzeczy trzeba tlumaczyc? Prosze...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 18. Data: 2006-12-27 09:47:09
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *Andrzej Wróblewski*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > No i troglodyci potrzebuja przepisow, zeby (ewentualnie) stosowac
    > sie do norm, ktore jasno wytyczaja zasady dobrego wychowania.

    Żenujące dla mnie jest to że potraktowaliście mnie jak jakiegoś
    zboczeńca, który tylko marzy by wejść do damskiej szatni, tylko mu
    prawo zabrania. I nie bardzo rozumiem dlaczego takie posądzenia.
    Chciałem jedynie przekonać mojego kumpla, że mimo najszczerszych chęci
    nie możemy jej pomóc, bo to się wiąże ze wstępem na teeren zakazany.
    Ale chciałem to podeprzeć jakimś paragrafem. No ale widzę że
    moralizatorów tu mnóstwo, zaś prawników jak na lekarstwo.
    A co do szarmancji czy rycerskości, to wiele mógłbym Cię jeszcze
    nauczyć, ale to tak BTW

  • 19. Data: 2006-12-27 13:14:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:4591bf5f$1@news.home.net.pl...

    > A co jeżeli wchodzącym jest ojciec w towarzystwie dwulatki, która potrzebuje
    > nagle skorzystać z toalety? Albo, dajmy na to, mąż poszukujący pilnie swojej
    > małżonki? Brak szkodliwości społecznej?

    To już trzeba rozważać odrębnie. Mąż szukający małżonki może nie wchodząc do
    damskiej toalety zawołać. W wypadku dwulatki, to prędzej korzystał bym z
    ubikacji dla inwalidów. No ale jeśli już musi korzystać z damskiej, to jakoś
    taktownie,. Zapukać, zawołać itd. Zresztą wiele zależy od tego, jak ta toaleta
    jest zbudowana i czy faktycznie swoją obecnością gość zakłóca porządek.

  • 20. Data: 2006-12-27 13:15:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a mógłbyś rzucić link do jakiejś oficjalnej wykładni ?

    A co to jest "oficjalna wykładnia"?