  • Data: 2004-03-05 23:14:36
    Temat: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Mar 2004, Marta Wieszczycka wrote:
    [...]
    >+ pojedzie 80. A jak złapie go Policja? Co wtedy zrobi przeciętny Polak?
    >+ Będzie pewny swego. Może nawet wyśmieje niezorientowanie Policjantów.
    >+ Powie, że nici z mandatu, bo przepisy właśnie się zmieniły, ha.
    >+ A tu? Co robi przeciętny Polak. Uznaje, że skoro Policjant nie wie o
    >+ zmianie przepisów, to zmiany tak jakby nie było. Czy to nie głupie?

    Nie tak. Jak policja mu zechce wystawić mandat "niesłusznie"
    to odmówi i sprawa skończy się w sądzie. Ale TU I TERAZ policjant
    mylnie przekonany o własnej słuszności nic mu nie zrobi !
    A na dictum gościa "ale ja tu jestem zameldowany", jeśli
    policja zapowie że "otworzymy siłą i zatrzymamy za utrudnianie
    na 24 godziny" - to co zrobisz ?

    >+ Ale także po to upowszechniam prawo,

    A to prawidłowo :)
    I z tym że zacytowanie prawidłowego przepisu może powstrzymać
    taki scenariusz jak podałem jest prawdopodobne :) się zgodzę.
    "przynajmniej zadzwonią" :) ?

    pozdrowienia, Gotfryd