  • Data: 2004-03-04 23:47:28
    Temat: Re: Meldunek i zgoda wlascieli ?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Feb 2004 14:27:27 +0100, NoMad wrote:

    > "NoMad" <n...@n...pl> wrote in message

    > 2) wprowadzam sie, ale np. wlasciciel mowi zebym znikal i musze zniknac
    > (bo jesli nie wzywa policje, ta sprawdza czy jestem tam zameldowany i
    > mowi mi "papa")
    Policja sprawdza wtedy, czy masz UPRAWNIENIE do przebywania w lokalu.
    Np. umowę
    najmu pokoju zawartą z drugim współwłaścicielem, albo fakt, że sam jesteś
    współwłaścicielem.
    Po co Policja ma sprawdzać meldunek? Przecież meldunek jest potwierdzeniem
    tego, co Ty sam oświadczyłeś.

    > Mi chodzi o sytuacje typu: chce sie wprowadzic do jakiegos mieszkania i
    > od razu (w tym samym momencie) w nim zameldowac ?

    Nawet powinieneś od razu zameldować urzędowi, że się na stałe gdzieś
    wprowadziłeś. Masz obowiązek się zameldować "najpóźniej przed upływem
    czwartej doby od dnia przybycia" (art. 10 ustawy ewidencyjnej)

    >- czy jesli jestem jednym z wlascicieli to czy potrzebuje zgody
    > drugiego

    Na co? Na powiedzenie urzędowi, gdzie przebywasz?
    Bo jeśli chodzi Ci o zgodę na wprowadzenie się do własnego mieszkania...

    Pozdrawiam,
    MArta