  • Data: 2013-10-28 16:04:06
    Temat: Re: Meldunek a właściwie jego brak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > w wiadomości news:l4ll5l$2b8$3@node2.news.atman.pl...

    > W mojej ocenie, jeśli listonosz świadomie wpisuje "nieodebrano w
    > terminie" wiedzą, że adresat tu nie mieszka, to poświadcza nieprawdę w
    > dokumencie.

    to trochę inaczej działa.
    Jeśli listonosz przynosi list i dostaje informacje. ze adresat tu nie
    mieszka, to robi adnotacje, ze nie mieszka nieznany itp

    jesli listonosz zostawia awizo (a ktory teraz nie zostawia?) , to
    chocbys to awizo w zebach odniósł na poczte informująć, że adresat nie
    mieszka, to poczta zgodnie z rozporządzeniem nic nie moze zrobic. musi
    zostawic drugie awizo, a po dwóch tygodniach odesłać z adnotacją
    nieodebrano.

    TAK ZAPISANO W ROZPORZĄDZENIU.