  • Data: 2013-10-26 11:22:27
    Temat: Re: Meldunek a właściwie jego brak
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 00:12, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Kazio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Możesz zastrzec na poczcie, by nie przesyłali klistów do tej osoby na
    > Twój adres, bo ta osoba TU NIE MIESZKA. Zameldowanie jest obowiązkiem
    > administracyjnym i nic Ci do tego. t oco mogłeś, to zrobiłeś, czyli
    > wymeldowałeś tę osobę.

    1. Nie ma obowiązku wysyłania listów tylko tam gdzie ktoś mieszka
    2. Poczta nie może odmówić wykonania usługi dostarczenia przesyłki z
    tego powodu, że "adresat tam nie mieszka"
    3. Nie ma procedury, która poczcie zakazywałaby dostarczania listów z
    ww. powodu.

    > Nie popeiram, ale skoro pytasz, to jak przychodzi przykłądowo
    > korespoondencj od firmy telekomunikacyjnej, to możesz to spakować w
    > kopertę i wsyłać do nich z pismem informującym, ze osoba wskazana w
    > korespondencji pod tym adresem nie miesz i została wymeldowana z urzędu
    > (nawet ksero decyzji administracyjnej możesz wysłać).

    To można zrobić.

    > że mogłoby to oblecieć nawet w postępowaniu nakazowym pod warunkiem, że
    > nakaz nie wróci do sądu z adnotacją, że adresat jest nieznany.

    Na pewno nie w nakazowym (nie mylić z upominawczym).

    --
    Liwiusz