  • 11. Data: 2006-06-18 20:30:03
    Temat: Re: Media Markt
    Od: "Koola" <n...@s...pl>

    > ...Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje
    (kasę)
    > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)...

    Instrukcja jest w jezyku polski? Pewnie tak.
    Kupiles sprzet w punkcie sprzedazy majac mozliwosc ogladniecia a nie
    wysylkowo? Tak.

    Mozesz sprobowac oddac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (uszkodzenie)
    ale przed uznaniem Twoich roszczen serwis sprawdzi czy fax jest faktycznie
    zepsuty -jezeli okaze sie ze jest sprawny to nie dosc ze nie uwzglednia
    Twoich roszczen to jeszcze moga obciazyc Cie kosztami ekspertyzy i na 99,9%
    tak zrobia.

    Sa dwie rady.
    1. Sprzedawca jest po to zeby wszystko Ci wyjasnil i pokazal przed zakupem.
    2. Instrukcja jest po to by zapoznac sie z nia po zakupie a przed pierwszym
    uzyciem.

    Jezeli podczas zakupow i zapoznawania sie z nowym sprzetem pominales te dwa
    punkty to nie licz na to ze sklep bedzie wydawal Ci sprzet do bezplatnych
    domowych testow.
    Teraz to jest tylko dobra wola sprzedawcy.

    Kupowalem kiedys odtwarzacz MP3 -istotna rzecza bylo to by odtwarzacz byl
    zasilany zwyklymi bateryjkami lub akumulatorkami (AA/AAA) a nie wbudowanym
    akumulatorem. Poniewaz sprzet mial byc prezentem to nie chcialem go otwierac
    i poprosilem sprzedawce by potwierdzil jak ten sprzet jest zasilany.
    Zostalem zapewniony ze odtwarzacz jest na bateryjki -po rozpakowaniu okazalo
    sie ze to jednak jest wbudowany akumulator. Nastepnego dnia podjechalem do
    sklepu -pan w punkcie obslugi klienta poczatkowo robil jakies problemy i
    zaslanial sie kierownikiem ale po dokladnym przedstawieniu sprawy oddal kase
    bez gadania.

    pozdr.

  • 12. Data: 2006-06-18 20:38:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem z wykształcenia prawnikiem , ale o ile mi wiadomo
    > towar zakupiony można zwrócić w 'jakimś tam określonym czasie'

    Dlatego Ci wiadomo, ze nie jestes prawnikiem. Mozesz zwrócic jak Ci MM zrobi
    łaskę. Li i jedynie

    > Wracając do głownego wątku : masz jakiś prawny kruczek , który pomógłby mi
    > ??

    Myśleć przed dojściem do kasy

    HaNkA

  • 13. Data: 2006-06-18 20:38:40
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > a po co jak mozna na grupie spytac :)

    Myślisz, że ktoś czytał ta isntrukcję?

  • 14. Data: 2006-06-18 20:40:10
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > i?

    No tam sie dowie, ze nie moze nic poradzic na skomplikowanosc obsługi :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 15. Data: 2006-06-18 20:49:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@n...ma.wp.pl> napisal(a):

    > Idź z tym telefonem do urzędu Federacji Konsumentów.

    Tak Kaju, a najlepiej do koła gospodyń wiejskich...
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2006-06-18 21:19:43
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > zaslanial sie kierownikiem ale po dokladnym przedstawieniu sprawy oddal kase

    Dzięki za odpowiedź ,

    Jesteś jedyną osobą , która w niniejszym wątku coś na temat odpowiedziała.

    Dziękuję !!

    Dla wszystkich innych uczestników wypowiadających się w ramach tego wątku
    (domyślam się , iż tą grupę odwiedzają w szczególności studenci 'prawa')
    mam propozycję - sp.....jcie z tej grupy !!

    MH

  • 17. Data: 2006-06-18 21:36:01
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > Dla wszystkich innych uczestników wypowiadających się w ramach tego wątku
    > (domyślam się , iż tą grupę odwiedzają w szczególności studenci 'prawa')
    > mam propozycję - sp.....jcie z tej grupy !!

    No cóż. To jest grupa dyskusyjna, więc jak sama nazwa wskazuje służy do
    dyskusji.
    A swoją wypowiedzią ustaliłeś poziom swojej kultury.

    Nie pozdrawiam.

  • 18. Data: 2006-06-18 21:37:44
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Zgodnie z Twoją prośbą nie napiszzę ci, ze jesteś idiotą.
    Jesteś chamem i debilem.

    PS. Gdybyś przeczytał ZE ZROZUMIENIEM ten post, za który dziękujesz, okazałoby
    się, że jest w nim dokładnie to samo, co i w innych: wszystko zależy wyłacznie
    od dobrej woli MM, czy raczą zechcieć ci cokolwiek zwrócić. Ale to wymaga
    znacznie wiekszej inteligencji, niz napisanie komuś, aby sp...ł.

  • 19. Data: 2006-06-18 21:39:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):
    [...]
    > Nie mieli obowiązku zwracać Ci kasy, skoro działa.

    A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
    kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
    coś takiego.....

    p. m.

  • 20. Data: 2006-06-18 21:49:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
    > kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
    > coś takiego.....

    Nie wiem, też nie bywam ;-) Auchan np. ma i faktycznie przyjmuje z
    powrotem.
    --
    Samotnik