  • 1. Data: 2006-06-18 12:37:50
    Temat: Skanowanie czasopism
    Od: Edd <e...@o...pl>

    Witam.

    Mam w domu tony różnych gazet (głównie komputerowych), niestety
    zajmują one bardzo dużo miejsca. Więc wpadłem na pomysł, by
    wszystkie te gazety zeskanować do komputera, a oryginały
    wyrzucić. Płyty na pewno zajmują mniej miejsca.

    Pytanie jest takie: Czy to jest legalne i mogę spokojnie zrobić ich
    kopię w postaci cyfrowej?

    Zaznaczam, iż wszytko to do celów przywatnych.

  • 2. Data: 2006-06-18 12:46:51
    Temat: Re: Skanowanie czasopism
    Od: "maurycy" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    > Pytanie jest takie: Czy to jest legalne i mogę spokojnie zrobić ich
    > kopię w postaci cyfrowej?
    >
    > Zaznaczam, iż wszytko to do celów przywatnych.

    Moze nie do konca odpowiem na twoje pytanie.
    W ostatnim Chipie bylo na temat czy majac plyte a nie majac czasopisma jest
    sie piratem.
    Okazuje sie ze nie. Glupota jest trzymanie sterty gazet jak ma sie orginalne
    plyty.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 3. Data: 2006-06-18 12:52:38
    Od: s...@m...com

> [...]
    > kopię w postaci cyfrowej?
    >
    > Zaznaczam, iż wszytko to do celów przywatnych.

    Do celów prywatnych to możesz sobie kopiować i trzymac co dusza zapragnie,
    byle sie nikt o tym nie dowiedział

  • 4. Data: 2006-06-18 13:53:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    s...@m...com napisał(a):

    > Do celów prywatnych to możesz sobie kopiować i trzymac co dusza zapragnie,
    > byle sie nikt o tym nie dowiedział

    a jak sie dowie to niby co sie stanie?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-06-18 14:13:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    s...@m...com wrote:

    > Do celów prywatnych to możesz sobie kopiować i trzymac co dusza zapragnie,
    > byle sie nikt o tym nie dowiedział

    A co ma do tego "dowiadywanie się"? Może kopiować. I tyle.

    P.

  • 6. Data: 2006-06-18 14:54:08
    Od: s...@m...com

    > A co ma do tego "dowiadywanie się"? Może kopiować. I tyle.
    >
    > P.
    No to mówie, może mieć pirackiego windowsa, może nawet lwa trzymac w domu

  • 7. Data: 2006-06-18 15:17:22
    Od: Edd <e...@o...pl>

    maurycy napisał(a):
    > Okazuje sie ze nie. Glupota jest trzymanie sterty gazet jak ma sie orginalne
    > plyty.

    Tylko że mnie właśnie chodzi o informacje w tych gazetach - często do
    nich zaglądam i chciałbym aby zajmowały mniej miejsca :)

  • 8. Data: 2006-06-18 15:19:25
    Od: Edd <e...@o...pl>

    s...@m...com napisał(a):
    > Do celów prywatnych to możesz sobie kopiować i trzymac co dusza zapragnie,
    > byle sie nikt o tym nie dowiedział

    Ale jak się ma do tego prawo ?

  • 9. Data: 2006-06-18 15:30:56
    Od: Edd <e...@o...pl>

    Paszczak napisał(a):
    > A co ma do tego "dowiadywanie się"? Może kopiować. I tyle.

    Więc mogę to wszystko legalnie wrzucić na płytki i spać spokojnie, że
    mnie za to nie wsadzą?

  • 10. Data: 2006-06-18 19:55:54
    Od: "maurycy" <m...@p...onet.pl>

    > Tylko że mnie właśnie chodzi o informacje w tych gazetach - często do
    > nich zaglądam i chciałbym aby zajmowały mniej miejsca :)

    No przeciez masz orginalne plyty do tych gazet.
    To chyba powinno dzialac w dwie strony.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.