  • Data: 2007-12-14 14:36:43
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers pisze:

    > E, 168 cm to nie jest tak mało. :-D Natomiast moje wynurzenia, że
    > przyznawanie się do kupowania t-shirtów za 3 zł to szczyt obciachu i

    A kupowanie dokładnie takiego samego towaru tylko z "markową" etykietką
    za 20x wyższą cenę - to szczyt odmóżdżenia.

    > demonstracja życiowej porażki (coś jak przyzwanie się do mieszkania pod
    > mostem), są całkowicie szczere i z głębi serca. :-D

    Cóż, bo po prostu jesteś zbyt głupia, żeby oceniać towar na podstawie
    czegoś innego, niż cena.

    > No to ja sobie SAMODZIELNIE na wszystko zarabiam.

    Tylko chyba dupą, a nie głową - patrząc na twoje kryteria wyboru towarów
    oraz (poniżej) na twoją żałosną retorykę

    > I dlatego wiem, ile co
    > kosztuje, nieco lepiej niż jakiś nieobarczony rodziną pryszczersoflanels na
    > utrzymaniu mamusi-rencistki.

    Skoro jesteśmy na grupie o prawie - zapoznaj się łaskawie z Art. 212 KK.