  • Data: 2018-07-18 21:57:54
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-18, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > "Tyle zostało po twojej ingerencji:
    > ">
    > > Jesteś pewny?
    >
    > Tak.

    I tu odpowiedziałem na pytanie. Nie odnosiłem się do reszty i pisałem
    już o tym dlaczego, nie będę się powtarzać.

    [...]

    > To dlaczego robisz to samo kilka linijek wyżej?
    > Jak ty to robisz to nie jest nudne?

    I kolejne "a nie bo Ty". Normalnie zapętliłeś się.
    Idąc logicznie *ktoś musi zacząć (ja) jakąś argumentację,
    aby ktoś inny (Ty) mógł powiedzieć "a nie bo Ty".
    Logiczne, nie?

    > "To zrobiłeś z siebie idiotę który innych oskarża o swoje wady. "
    > Zadowolony?

    I już na to odpisałem - nie włożyłem Cię do żadnej przegródki
    (co sugerujesz), więc Twój argument jest po prostu smutną
    inwalidą i próbą rozpoczęcia gry na "a nie bo Ty". I to że
    stosujesz prawie wyłącznie "a nie bo Ty" też już Ci
    pisałem.

    Z mojej strony EOT, bo widzę że nie jesteś w stanie się
    z tego kółka wydobyć samodzielnie i bez zewnętrznej
    pomocy, a mnie ten brak twórczości już nudzi. :)

    Napisz coś jeszcze na koniec, żebyś miał ostatnie słowo
    i uznaj sam siebie za wygranego i na tym poprzestańmy.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com