  • Data: 2018-07-18 14:47:47
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-18 o 13:42, Liwiusz pisze:

    > Można się z tym poglądem zgadzać, można się nie zgadzać,

    Nie można się zgadzać z tym "poglądem".
    To są braki w wykształceniu, a nie pogląd. Plemniki nie przerabiają
    kobiety na obraz i podobieństwo mężczyzny.
    I kobieta to nie rzecz, żeby do kogoś należeć.

    > ale aby z tego
    > wnioskować, że ktoś nie lubi kobiet? Przecież to zupełnie odmienne sprawy.

    Żeby mieć takie "poglądy" trzeba nie lubić kobiet.

    > To rzeczywiście nieprawda, są kobiety, które oporu nie stawiają (np.
    > kobiety zawodowo trudniące się nierządem)

    Udajesz, że nie rozumiesz co powiedział?

    > - ale znów - czy z faktu, że
    > uważa się, że kobiety nie dają tyłka na prawo i lewo oznacza, że się ich
    > nie lubi?

    Nie wiem do czego się tutaj odnosisz, ale na pewno nie do wypowiedzi
    Korwina, którą zacytowałem.
    To bzdura, że gdy kobieta stawia opór, to zawsze udaje.

    > Czy w kontekście cytatu wyżej nie widzisz zależności?

    Nie.

    > Czy ze swoją żoną
    > pierwszy seks wyglądał tak, że ona nogi rozłożyła i czekała z
    > niecierpliwością, czy jednak pouprawiałeś trochę tej damsko-męskiej gry
    > w pozory, kokieterie, "być może" itp.?

    Ty chyba nie rozumiesz słowa gwałt. I nie interesuje mnie co robisz ze
    swoją żoną.
    To co Korwin powiedział, to kolejna bzdura o kobietach.

    > Jak będą to argumenty takiej samej jakości jak wyżej, to sobie daruj.

    Te argumenty, to cytaty wypowiedzi Korwina.
    Poziom jakości tych argumentów ustawił sam Korwin. Gratuluję idola.

    > Pierwsze primo - Korwina się popiera z powodów gospodarczych, w końcu to
    > on postuluje między innymi władzę rodzicielską, czyli że dzieci będzie
    > można wychowywać tak jak się chce, a nie tak jak nakaże Korwin
    > (analogicznie z traktowaniem kobiet).

    To tak nie działa. Żyjemy w XXI wieku. Dzieci i kobiety nie są czyjąś
    własnością.
    Tak jak się chce, to się wychowuje dzieci (i traktuje kobiety) w
    państwie ISIS.
    Zapewne dla zwolenników Korwina, to ideał władzy rodzicielskiej.

    > Drugie primo - po przeczytaniu twoich cytatów-argumentów

    Jakich moich? Coś ci się pomyliło. To powiedział Korwin.

    > podtrzymuję
    > swój pogląd, że niewiele rozumiesz.

    Wzajemnie.

    Pozdrawiam