  • Data: 2018-07-18 12:38:28
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-18, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Wobec innych twoich wpisów wygląda to na premedytację
    > a nie przeoczenie.

    Nie. Po prostu umieściłeś to "w sygnaturce" jak fachowo wkleiłeś
    mój post razem z "-- ". A ja sygnaturki już dalej nie czytam.

    [...]

    > Były.
    > Ale byłeś łaskaw je wyciąć i udawać że tego nie zrobiłeś.

    Nie zrobiłem. Dopiero jak się zapowietrzyłeś, to sprawdziłem
    w historii o co się tak burzysz, jakbym Ci zgwałcił łopatkę.

    > A potem wielkie zdziwienie że potraktowałem cię tak jak sobie
    > na to zapracowałeś.

    Nie jesteś w stanie mnie jakkolwiek "potraktować", bo się
    po prostu zwyczajnie Twoimi komentarzami nie przejmuję.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com