  • Data: 2018-07-18 13:15:33
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 13:06:39 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Tak sobie dobierać przykłady można dowolnie. Ukraina to państwo
    > teoretyczne, skupiające się wokół paru oligarchów, sugerujesz, że gdyby
    > było w UE, to miałoby dobrze? Po prostu Ukraińcy się nie umieją rządzić,
    > co do Polski mam większe aspiracje.

    Z kim zatem chcesz się porównywać?
    Ukraina - jak sugerujesz za Sputnikiem - istnieje teoretycznie.
    Serbię, Czarnogórę itd. pominąłeś milczeniem. One akurat w 1990 miały
    wyższą bazę, a teraz są daleko za nami.
    Bułgaria i Rumunia też jakoś nie wzbudziły Twego zainteresowania, podobnie
    jak cała pouczająca tabelka. którą podlinkowałem.

    Przy okazji nieśmiało zauważę, że na jednostkowym przykładzie Grecji
    zbudowałeś całą opowieść o tym, jak UE i euro zabijają gospodarkę w
    dowolnym kraju.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek