  • 31. Data: 2004-08-26 16:16:24
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 sie o godzinie 15:04, na pl.soc.prawo, Stasio Podróżnik
    napisał(a):

    > Ja mieszkałem pod takim przekaźnikiem 20 lat ...

    Hmmm... deczko przesadziłeś - tyle stażu to mają wszystkie 3 sieci GSMowe w
    III RP - ale niestety 20 lat to taka usługa nie działa jeszcze. Nawet poza
    naszym krajem. ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 32. Data: 2004-08-26 16:21:46
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    napisał(a):

    > Ja mieszkałem pod takim przekaźnikiem 20 lat ...

    Hmmm... deczko przesadziłeś - tyle stażu to nie mają wszystkie 3 sieci

    From: zaROTowany

  • 33. Data: 2004-08-26 18:22:51
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Artur Ch. napisał:

    > Hmmm... deczko przesadziłeś - tyle stażu to nie mają wszystkie 3 sieci
    > GSMowe w III RP - ale niestety 20 lat to taka usługa nie działa jeszcze.
    > Nawet poza naszym krajem. ;)

    Czytać ... I wnikać w treść ;) Nie podałem wszystkiego w jednym
    miejscu tylko rozrzuciłem po całej objętości POSTA !!! ;)

    Cytuję:

    "Przemyśl ... Przekaźnik ... Pokaźna ilość blachy i stali ... A urok
    swój ma"

    (Przekaźnik Radiowo Telewizyjny, aktualnie również GSM , bodaj
    przemiennik krótkofalarski i coś jeszcze)

    ""Ja mieszkałem pod takim przekaźnikiem 20 lat ... Woda mi się sama w
    domu nie gotowała, nocami nie świecę ... płodny ponoć jestem ... Więc
    w czym rzecz ? "

    I wszystko Jasne ... zdjęcie przekaźnika mogę wysłać na PRIV ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 34. Data: 2004-08-26 18:29:17
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l>

    On Thu, 26 Aug 2004 16:11:53 +0200, "miedza" <n...@p...pl> wrote:

    >Tacy ludzie mnie śmieszą... Buduję takie stacje od 1996 roku, począwszy od
    >wież skończywszy na antenach rozsiewczych i radioliniowych i ludzie non stop
    >swoje - zdrowie? Nie! Tu chodzi o zazdrość, zawiść i kasę, nic więcej. Po
    >tylu latach w branży mam nadal 2 ręce, 2 nogi, dość wysokie IQ, mam rocznego
    >zdrowego syna. Do tego mam ubaw z takich ludzi jak ty, którzy pieklą się, że
    >ktoś będzie miał trochę więcej kasy niż on sam... Nie szkoda ci facet
    >nerwów?

    Wtrace sie w dyskusje.
    Zdecydowanie popieram diddo'a.
    Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.
    Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    dolegliwosci z chorobami wlacznie.
    Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Jesli Ty jestes zdrowy to dobre Twoje. Poczekaj jeszcze 10 lat to moze
    zobaczysz. Albo i teraz - nie widzisz objawow jak: pieczenie oczu,
    niewytlumaczone zmiany nastroju, swedzenie skory itp.
    Jesli nadal wierdzisz, ze jestes zdrowy to wiedz, ze sa ludzie, ktorzy
    sa zdrowi i sa tacy, ktorym wystarczy widok deszczu za oknem, zeby sie
    przeziebili. Tacy beda bardziej odczuwac skutki dzialania
    promieniowania elektromagnetycznego.
    Nie mowie o ekologii. Mowie o zwyklym rozumowaniu.
    A komorki tez sa szkodliwe - mam znajomego, ktory twierdzil, ze nie sa
    i trzymal zawsze komorke z prawej strony. Teraz ma czesciowa utrate
    wzroku z prawej strony. Teraz rozmawia przez sluchawke. Tylko troche
    za pozno.
    Przeciez nie mozna powiedziec, ze pracujac w takim promieniowaniu
    przez np. 3 lata w ogole to nie oddzialywuje. Jeszcze do przezycia
    jest kolejne 30-40 lat. A skutki beda widoczne potem. Dlugo potem.

    pozdrawiam
    Klapuch

  • 35. Data: 2004-08-26 18:31:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    diddo rzecze:
    > Wskaż mi jakąkolwiek instytucję , człowieka , firmę etc. która zagwarantuje
    > mi w 100% że antena nie ma, nie będzie miała żadnego negatywnego wpływu na

    Przestań panikować diddo.
    Tak nadajnik ma góra 4 waty mocy.
    W chacie masz żarówki co najmniej 60 Watowe i mikrofalowke 700 watowa
    a jakos nie narzekasz.
    Takoż komorka Twoja wali do 1 Wata przy samym Twoim uchu i nie
    promieniujesz.
    Daj sobie luz chłopie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 36. Data: 2004-08-26 18:38:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) rzecze:
    [..]
    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.

    Tak? To co Cię chłopie chroni przed promieniowaniem kosmicznym? ;)

> [...]
    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Nic tylko wyłączyć prąd, bo przecież kable też promieniują.

    > A komorki tez sa szkodliwe - mam znajomego, ktory twierdzil, ze nie sa

    Komórki są szkodliwe jak się nonstop rozmawia przez nie z przyłożoną
    komórką do głowy. Wtedy nagrzewają organizm jak mikrofalowka żarcie.

    > jest kolejne 30-40 lat. A skutki beda widoczne potem. Dlugo potem.

    Nieprawda.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 37. Data: 2004-08-26 18:39:42
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Artur Ch. napisał:
    > Hmmm... deczko przesadziłeś - tyle stażu to nie mają wszystkie 3 sieci
    > GSMowe w III RP - ale niestety 20 lat to taka usługa nie działa jeszcze.
    > Nawet poza naszym krajem. ;)

    telefonia komórkowa istnieje w USA od 1974 roku :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 38. Data: 2004-08-26 18:50:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał:

    > Wtrace sie w dyskusje.

    Dawajtie towarziszczi ...

    > Zdecydowanie popieram diddo'a.

    Masz prawo ;)

    > Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.

    Gińcie napromieniowani !

    > Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    > dolegliwosci z chorobami wlacznie.

    Z wypadaniem włosów łonowych i osłabieniem działania witaminy RU 486
    włącznie ...

    > Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    > radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Nie wspominaj ... Chłopie, pomogę ci... Za jedyne 7 000 Brutto wypruje
    ci wszystkie przeody elektryczne w bloku/domu/na działce/ ... Wyszukam
    wszystkie elementy metalowe w twoim otoczeniu tworzące cewki ... Chroń
    boże Polskę przed indukcją elektromagnetyczną ...Zabiorę twój
    telewizor, lodówkę, mikrofalę, komórkę, komputer, osprzęt wszelaki
    elktryczny ...

    > Jesli Ty jestes zdrowy to dobre Twoje. Poczekaj jeszcze 10 lat to moze
    > zobaczysz. Albo i teraz - nie widzisz objawow jak: pieczenie oczu,
    > niewytlumaczone zmiany nastroju, swedzenie skory itp.

    Kiedyś koleśprzy mnie odebrał komórkę , dostałem uczulenia ;)

> [...]
    > sa zdrowi i sa tacy, ktorym wystarczy widok deszczu za oknem, zeby sie
    > przeziebili. Tacy beda bardziej odczuwac skutki dzialania

    Tak tak ... wszyscy jesteśmy chorzy, tylko źle zdiagnozowani ... a
    najbardziej chora jest zdrowa żywność ...

    > Nie mowie o ekologii. Mowie o zwyklym rozumowaniu.

    Nie wątpię ...

> [...]
    > i trzymal zawsze komorke z prawej strony. Teraz ma czesciowa utrate
    > wzroku z prawej strony. Teraz rozmawia przez sluchawke. Tylko troche

    *ROTFL*

    A teraz podaj dowody , badania , tezy naukowców (Pomijaj takich
    naukowców jak ja czy papcio rydzyk) ...

    A .. zapomniałbym ... Najprawdopodobniej w ciągu 13 lat umrzemy
    wszyscy na chorobę popromienną po podłączeniu polski do UE

  • 39. Data: 2004-08-26 18:58:44
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 26.08.2004, w wiadomości <news:cglaub$kb6$2@news.onet.pl> scream
    napisał(a):

    > telefonia komórkowa istnieje w USA od 1974 roku :)

    Trochę za wcześnie. ;)
    Raczej wczesne lata 80, prototypowe sieci pod koniec lat 70.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 40. Data: 2004-08-26 19:08:41
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 26.08.2004, w wiadomości <news:cglaac$qte$1@news.onet.pl> Arek
    napisał(a):

    > Przestań panikować diddo.
    > Tak nadajnik ma góra 4 waty mocy.

    Kilkakrotnie więcej.

    > Takoż komorka Twoja wali do 1 Wata przy samym Twoim uchu i nie
    > promieniujesz.

    Też może więcej.

    --
    Pozdrawiam,