  • Data: 2004-08-26 15:01:27
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "jacobs400" <p...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miedza" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cgkr44$2i3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tacy ludzie mnie śmieszą... Buduję takie stacje od 1996 roku, począwszy od
    > wież skończywszy na antenach rozsiewczych i radioliniowych i ludzie non
    stop
    > swoje - zdrowie? Nie! Tu chodzi o zazdrość, zawiść i kasę, nic więcej. Po
    > tylu latach w branży mam nadal 2 ręce, 2 nogi, dość wysokie IQ, mam
    rocznego
    > zdrowego syna. Do tego mam ubaw z takich ludzi jak ty, którzy pieklą się,
    że
    > ktoś będzie miał trochę więcej kasy niż on sam... Nie szkoda ci facet
    > nerwów?

    Szczególnie jak się weźmie pod uwagę statystykę zachorowań na nowotwory
    wzdłuż lini przesyłowych energetycznych i podobnym tego madium. Maszt
    również emituje pole elektromagnetyczne i prawdziwość tego czy szkodzi czy
    też nie, przyniesą dopiero badania statystyczne.
    Częstotliwości są wysokie, zauważ iż ludzie pracujący przy obsłudzie
    (dyżurach) na stacjach nadawczych są przeważnie łysi. Nie wspomnę o stacji
    radiolokacyjnej we Władysławowie. Wszyscy starsi rangą oficerowie są łysi i
    z powikłaniami.

    Za wcześnie jest aby osądzać szkodliwość masztów, czy też nie. Mimo tych 40
    watów emisji.

    Jacobs