  • Data: 2004-08-26 18:29:17
    Temat: Re: Maszt telefoni komórkowej
    Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Aug 2004 16:11:53 +0200, "miedza" <n...@p...pl> wrote:

    >Tacy ludzie mnie śmieszą... Buduję takie stacje od 1996 roku, począwszy od
    >wież skończywszy na antenach rozsiewczych i radioliniowych i ludzie non stop
    >swoje - zdrowie? Nie! Tu chodzi o zazdrość, zawiść i kasę, nic więcej. Po
    >tylu latach w branży mam nadal 2 ręce, 2 nogi, dość wysokie IQ, mam rocznego
    >zdrowego syna. Do tego mam ubaw z takich ludzi jak ty, którzy pieklą się, że
    >ktoś będzie miał trochę więcej kasy niż on sam... Nie szkoda ci facet
    >nerwów?

    Wtrace sie w dyskusje.
    Zdecydowanie popieram diddo'a.
    Promieniowanie elektromagnetyczne jest szkodliwe.
    Moze powodowac zmiany nastroju, rozdraznienia, bole glowy oraz inne
    dolegliwosci z chorobami wlacznie.
    Tak samo promieniowanie z przewodow energetycznych, jak i anten,
    radarow i kuchenek mikrofalowych. O telewizorach nie wspomne.

    Jesli Ty jestes zdrowy to dobre Twoje. Poczekaj jeszcze 10 lat to moze
    zobaczysz. Albo i teraz - nie widzisz objawow jak: pieczenie oczu,
    niewytlumaczone zmiany nastroju, swedzenie skory itp.
    Jesli nadal wierdzisz, ze jestes zdrowy to wiedz, ze sa ludzie, ktorzy
    sa zdrowi i sa tacy, ktorym wystarczy widok deszczu za oknem, zeby sie
    przeziebili. Tacy beda bardziej odczuwac skutki dzialania
    promieniowania elektromagnetycznego.
    Nie mowie o ekologii. Mowie o zwyklym rozumowaniu.
    A komorki tez sa szkodliwe - mam znajomego, ktory twierdzil, ze nie sa
    i trzymal zawsze komorke z prawej strony. Teraz ma czesciowa utrate
    wzroku z prawej strony. Teraz rozmawia przez sluchawke. Tylko troche
    za pozno.
    Przeciez nie mozna powiedziec, ze pracujac w takim promieniowaniu
    przez np. 3 lata w ogole to nie oddzialywuje. Jeszcze do przezycia
    jest kolejne 30-40 lat. A skutki beda widoczne potem. Dlugo potem.

    pozdrawiam
    Klapuch