  • Data: 2013-01-20 14:14:03
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-20 13:57, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Wyroki nakazowe w sprawach o niewskazanie lecą szerokim strumieniem.

    Przesadzasz, policja skarży się że sędziowie przeważnie mają
    w tej sprawie inne zdanie niż policja czy ty. A nawet jak się
    trafi przychylny to zmienia zdanie po osobistym wysłuchaniu
    "skazanego".
    Fakt o którym zapomniałeś jest taki że cwaniaczki zadowalają
    się uniknięcia punktów karnych i chętnie zgadzają się od ręki
    na mniejszy mandat za niewskazanie. Ludzie którzy na to nie
    idą są najczęściej niewinni i stać ich na poradę prawnika
    zamiast na uwierzenie grupowemu idiocie który dyskusje o
    prawie zmienia na pieprzenie o moralności. No ale na moralności
    się zna (przynajmniej w swoim mniemaniu) a na prawie jak
    widać po tym co pisze zdecydowanie nie.