  • Data: 2013-01-20 16:17:28
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-20 15:51, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Troche tak, ale nie oczekuj, ze inni obywatele z checia beda placic za
    > biurokratyczny balagan, ktory bedzie musial dochodzic, czy cwaniakiem
    > jestes ty, twoj brat, czy oboje z was.

    I tu się zgadzam. Polikwidować większość fotoradarów, zwolnić
    umundurowanych nierobów obsługujących te fotoradary a zaoszczędzone
    pieniądze przeznaczyć na remont dróg i budowę autostrad.

    Tylko jedno mnie martwi. Jak geniusze z dochodzeniówki też sobie
    zamażą że rodziny czy przyjaciele mają wydać winnego prawdziwego
    przestępstwa bo im też nie będzie się chciało przemęczać a
    oczywiście argumentem będzie niepłacenie za biurokratyczny bałagan.

    W państwie prawa to podejrzanemu trzeba jego przestępstwo czy
    wykroczenie udowodnić a nie zastraszać czy terroryzować jego rodzinę
    czy znajomych aby go wydali. No chyba że uznamy państwo i
    jego przedstawicieli za bandytów nie ograniczonych żadnymi przepisami.