    From: "Nostradamus" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kdbq31$181p$1@adenine.netfront.net> <50f976c5$1@news.home.net.pl>
    <50f983ed$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdc0hg$1d77$1@adenine.netfront.net> <kdc1as$alu$1@news.task.gda.pl>
    <50f9d1e1$0$1305$65785112@news.neostrada.pl> <kdcq7a$8iq$1@dont-email.me>
    <kddvjj$11me$1@adenine.netfront.net> <kdea8i$od4$2@dont-email.me>
    <kdekvc$1imf$2@adenine.netfront.net> <kdet2k$djq$1@node2.news.atman.pl>
    <kdfe5h$dua$1@dont-email.me> <50fbb6f1$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <50fbc53c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <50fbc727$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Maskujcie się, bracia
    Date: Sun, 20 Jan 2013 12:03:39 +0100

    Użytkownik "maruda" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2013-01-20 11:21, Nostradamus pisze:

    > Wyobraź sobie sytuację. Jesteś dorosły, masz dziecko. To dziecko
    > wracając ze szkoły zostaje potrącone przez samochód. Sprawca ucieka.
    > Jedyny świadek zapamiętał numery rejestracyjne samochodu sprawcy, ale
    > nie mógł widzieć twarzy kierowcy gdyż samochód widział od tyłu jak się
    > oddala. Właściciel cytuje twój post i mówi, że nie musi wiedzieć kto
    > kierował. Ty, po pogrzebie dziecka dowiadujesz się, że sprawa zostaje
    > umorzona. Według ciebie tak miałoby to wyglądać w "udolnym" państwie?
    > Masz jakieś inne propozycje?

> [...]

    Jak widzę nie masz lekarstwa na "nieudolność państwa". Napisz konkretnie
    czym zastąpiłbyś przepis nakładający obowiązek na właściciela
    pojazdu........ Bo pisałeś, że należy go zmienić. Ja podałem ci przykład z
    życia jak wyglądała by sytuacja gdyby tego przepisu nie było. Ucieczki z
    miejsc wypadków mają miejsce, ale po likwidacji tego przepisu byłyby
    nagminne.