eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMarsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach › Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
  • Data: 2021-11-10 04:27:54
    Temat: Re: Marsz Niepodległości 2021 wyjęty spod Ustawy o Zgromadzeniach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:618ad402$0$527$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 09.11.2021 o 19:46, A. Filip pisze:

    >Jeśli będą chodzili po owym urzędzie, to nawet na 100% mogą.
    >Natomiast jak będą chcieli po ulicach, to fakt organizacji imprezy
    >przez urząd - z prawnego punktu widzenia - niczego nie zmienia.

    >Ustawa o zgromadzeniach to przepis mający na celu umożliwienie
    >"spacerowania" po terenie nienależącym do organizatora. Urząd do
    >legalnej organizacji musi mieć zgodę władającego terenem.

    a twierdzisz to na podstawie ktorego przepisu?

    >Przywołany
    >zapis po prostu uchyla domniemanie, ze może sobie to bez zgody
    >władającego zrobić, a nie, ze może robić, co chce.

    Czy mi sie wydaje, czy w niedawnej przeszlosci bywaly jakies parady
    wojskowe na ulicach stolicy ... kto prosil o zgode ?

    Na wroclawskim rynku czasem sie zdarzaja jakies przysiegi czy
    mianowania wojskowych, policjantow i admininistratorow skarbowych :-)

    Ciekawe jak to wyglada - prosza o zgode, czy zapraszaja prezydenta
    miasta na uroczystosc :-)

    Jest w tym maly haczyk - dojazd blokuje pare slupkow na ulicy, klucz
    do nich ma chyba SM :-)

    >Urząd musi dopełnić szeregu czynników. Przede wszystkim zapewnić
    >bezpieczeństwo, co w wypadku tej imprezy może być problemem.

    No to nie zapewni, a potem sie zobaczy :-)

    J.