  • Data: 2002-06-11 20:56:12
    Temat: Re: Mandaty do sadu
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Picv" napisał:

    > He, he to znaczy, ze jak ja podam Cie do sadu o to, ze ukradles mi
    > 1000 zl. To TY bedziesz musial udowodnic swoja niewinnosc ?????

    Kradzież 1000 zł będzie musiał mi udowodnić Prokurator a nie Ty ! Będziesz
    pełnił rolę tylko pokrzywdzonego i jednego ze świadków. Jeżeli materiał
    dowodowy przedstawiony Sądowi, a zebrany w toku postępowania
    przygotowawczego, jest dla mnie niekorzystny, niesłusznie obciążający, to
    lecę po dobrego adwokata, by wykazał, iż ten materiał dowodowy jest
    niewiarygodny lub nie daje podstaw do oskarżenia itp. Same wyjaśnienia nie
    wystarczą. A jeżeli wykaże, że Twoje zeznania były fałszywe to Prokurator
    zacierając ręce przedstawi Ci zarzut z art. 233 par. 1 kk. i art. 234 kk w
    związku z art. 11 par. 1 kk.

    Krzysztof